“Kalabalık “ konusuyla ilgili kesinlikle bir şeyler
yazmam gerektiğinin farkına varalı çok olmuştu, ahanda yazdım, oldu..…
Hayatımızdan
bahseder olduk bu ortamda, ordan devam edeyim bari…
Evet , Ben
kala-balıkta balığım…
Şahsım ve ev
arkadaşlarım Nikotin ve Gürbüz çok şükür ki kalabalık ortamlarda bulunmaktan
hoşlanan insanlarız…
E çevremiz
de biraz var,hani yılların birikimiJ
Son bir ay içinde evde 3 kişi oturduğumuz gün sayısı bir elin parmağını geçmez…
Bu duruma
sevinir mi insan? Sevinir tabi….
Seviliyorsan
sevinirsin…
Demek ki
bizim gibi kala-balıkta balık olma durumundan hoşlanan insanlarla takılıyoruz…
İsimlerini yazsam yer kalmaz...
Bugün sevme
konusunda tavan yapmış durumdayımJ
Yalan yok,
bazen sadece eve gidip duş alıp uyumak istemiyor değilim, ama olmuyo maalesefJ Yapamadım yani
beceremedimJ
Hatta bir
keresinde 3 gün evde yalnız takıldım, bildiğin depresyon moduna girdim…
Dedim bana
göre değil, attım kendimi dışarıJ
Seviyorum
abi demek ki diyorum… Biz de de nasıl bi huysa öle bir iki değil 8-10 kişi
takılıyoruzJ
Hep
Kala-BalığızJ
Hepimiz ayrı balıkJ
Her mekan
sanki bizimmiş gibi hiç yadırgamadan ortamı bize göre organize ediyoruzJ
Her balığın
ayrı derdi varsa diğer balıklar da aynı derde bürünüz…
Balıklar
uzun bir süre görüşmese bile problem etmez hiçbiri… Kaldığı yerden aynen devam
eder balık balık kalabalığaJ
Kala-balıkta
balık olmak candır,
ait olmaktır,
paylaşmaktır,
birlikte
üzülüp birlikte sevinmektir…
Bizim balık
kardeşliğimiz pek geçici değildir,
Balıklar
kendini iyi bilir…
Birbirinizle
vakit geçirin, o da olmazsa bir şekilde arayın ya da iletişime geçin ki hem
balıklar , hem de kala &balık birbirinden
ayrı düşmesin…:)
Sevgiler, M.O.Ş...:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder