7 Ocak 2012 Cumartesi

Gürbüz’e dair…..


Gürbüz’e dair…..
Kendisini kardeşim kadar çok severim… Üniversiteye başladığımız yıl bi başladı muhabbetimiz, üniversite biteli 4 sene olucak hala dipdibeyiz… 1 ay öncesine kadar aynı odada kalıyoduk ciddi ciddi dipdibeydik yaniJJ Herhalde Gürbüz’le geçirdiğimiz zamanlarda gülmeden kahkaha atmadan çok az zaman vardır… Belki de bizim hayatı geyikler üzerinde oturtabilme gibi bi yeteneğimiz olabilir…. Hayat gülmeyi bırakmak için çok kısa…
Asıl adı Tarık,  ne zaman başladık bilmiyorum ama ona bayadır Gürbüz diyoruz…. Belki de kek reklamından sonra olabilir.. Gürbüz kapıyı açtık tüm kekstraları topladı diye….. Bir de o zamanlar Gürbüz spora gidiyo okulda açılmayan muslukları gürbüz hadi olum bi el at şu işe diyip açtırıyoduk filan…O zamanlardan beri Gürbüz üzerine yapışmış olabilirJJ
Bir süre önce Gürbüz ile yaptıklarımızın sadece kendi içimizde değil de tüm arkadaşlarımız tarafından bilinmesi gerektiğini düşündüm…D
Düşündüm ama düşündüğümden çok popüler oldu GürbüzJ Artık millet benim naptığımı sorduktan sonra bir de “ee gürbüz napıyo ” sormaya başladılarJJ
5 haziran tarihinde ilk iletimi paylaşmışım Facebook’ta… Facebook’un yeni uygulaması Timeline ile eski iletileri de gezdim de bir sürü Gürbüz iletim olmuş… Dedim şunları bir toplayayım bariJJ
Allah var Gürbüz insanı, o kadar iyi bi adam ki bu güne kadar yazdıklarıma bir kere bile laf etmedi ya, düşünün artık, hatta aşağıdaki iletiler yumağını gördükten sonra ne demek istediğimi anlayacaksınız….:)
Gürbüz’e dair iletiler birliği en eskiden yeniye doğru sıralanmıştır…. Zamanla Gürbüz’e dair 2 yi kesin yapacakmışım gibi geliyor….

---Nargile yakarken aklıma survivor Taner gelirse bağırırım arkadaş!!!!
    Darııııııh(Tarik Gurbuz) goooooşşşş, gözüme göz gaçtııııı!!!!

---Tarik Gurbuz olum bizi gördüm len:):):)

---Nargileye az kala:):):) Daarrııııııh goç, gözüme göz kaçırcam akşama:):)
---Tarik Gurbuz le şanslı masaya çıksak, hiç bi hareketi garip gelmez:)
---Gürbüz televizyon izlerken televizyon seyretmiyorum:):):):) Gürbüz daha komik, onu seyrediyom ):)
---Eski alışkanlık gün yüzüne çıktı....:):) Gürbüz kesme şekeri havaya atar, ben yakalamaya çalışır.... allahtan tutamadım:S gidiyodu oruç:) Fıstık olsa kessin tutardım:)
---Gürbüz ümün tarhana çorbası gibisi yoh valla...
---Gürbüz'ün maksimum oruç süresi 5 saat...6. Saatte kendini kaybediyo....:)
---Gürbüz yatta napar? tabi ki yatar;)
---Gürbüz vücut ölçülerini bi tek fashion tv deki mankenlerle kıyaslamamıştı, o da oldu; s adam 6packs tabi;)
---Gürbüz kendini aştı... trt çocuk izlemek istiyor artık...;)
---Hapşurdum, Gürbüz "çok yaşa" dedi..." hep beraber" dedim... "yok artık o kadar da değil" dedi....:s sıkıldı galiba benden:):)
---Gürbüz yıllarca sübhaneke okumadan namaz kılmış;)
---Gürbüz e şaka yapmaya gelmez...ya bi kere tabunun amacını oku diyince, oturup bütün kuralları okudu adam ya; s
---bu saatte arayıp "onuuur hadi akşam oldu eve gel " diye hangi ev arkadaşı arar?;) tabi ki gürbüz ;D
---Gürbüz olmasa kesin sokakta kalırdık ya....allahtan anahtarını hep alıyo yanına;)
---Gürbüz arabada küfürlü konusmaya çalışır...."vattı fak ar yu geç artık şu dolmuşu "..:-)
---Gürbüz'ün ayağı uf olmuş... Devamlı pansuman yarabandı filan kapatıyo.... "Olum gürbüz onu evdeyken bari aç,hava alsın, geçmiyo bak "diyosun ....

---Gürbüz'ün verdiği cevap " Lan olum ben onu yıllardır kapatıyom, bak geçti işte":):):):)
         - işte yıllardır kapalı ben de onu diyom Gürbüz:):):):)
---Tatlıcı teyzede kuyruk var...arkamda duran gürbüz e "siz birlikte misiniz? " diye sorulunca, cevap gecikmedi gürbüz den "evet biz çıkıyoruz! "..;)
---Besiktas ile RUS takımının maçını izleyen Gürbüz , sahadan çok tribündeki taraftarlara bakıyo;)
---Yat gürbüz yat! Yemeği ye yat! Sona kalk yerine yat;)
---Dost başa gürbüz oturduğun yere bakarmış....
---Gürbüz osman hakkında şok açıklamalarda bulundu...."osman hep sıradışı yaşamıştır abi,osman ı tanıyan bilir“
---Gürbüz'ün tatil bitmeden itirafı..... "Ben de özledim adamım seni".... Duygulu anlar yaşadık:):)
---Gürbüz yolda...
     Dış hatlardan gelirken alkol almaya çalışır, ama pasaport isterler... gürbüz ünki mersin'dedir...;) birinden rica eder, şu rakıyı sizinkine işleyebilir miyiz diye sorar...gürbüz ün koca havaalanında bulduğu ilk adam Hacı çıkar ;s gürbüz e alkış;);)
---Kaveye şeker koymayı unutup, al sana sade yaptım diyen insana gürbüz denir;)
---Gürbüz reklamları izlemeye bayılır... özellikle öztürksel abinin "füçur konşavşın" dediği andaki yapmacık kahkahasını izlemek paha biçilemez....:):):)
aklınıza getirin, siz de gülün;:):()
---Gürbüz üniversite 1.sınıfta migrosta tıraş bıcaklarına bakakalır.... gürbüz tüysüzdür o zamanlar.... yanına gelen arkadaşları sorar "noldu gürbüz neyin var "....gürbüz iç çekerek cevap verir..."yaaa ben ne zaman bunlardan alcam yaaa;( ".....;)
---Kaç gündür yollardayım, gorusemedigim bir çok arkadaşımı gördüm, herkesin ilk sorduğu "eee gürbüz napıyo"oldu.... fan sitesi zamanı gelmiş gürbüz efendiiiiiii;)
---özlem Türk ten gelen mesaj.... Gürbüz beni özlemiş......
""gürbüzle bugün konuştum ağlamaklı bir ses tonuyla izinde olduğunu söyledi tüm denizliyi başımıza yıkmadan dönmelisin seni çooook özlemişş:) "
---Yıllık iznin bitimine doğru Gürbüz ve hikayelerine olan hasret nirvanaya ulaşmış durumda....
P.S:
Benim 3in1, 3ümüz'de geliyoruz, Biz 3 kişiydik Musa-Onur bi de Şener (daa bi sürü var tabi) hikayelerimin başlangıcı Gürbüz'ün sayesinde olmuştur....
 Üniversitedeyiz,bi gün ben bilgisayarın başındayım, yemek saatinde GÜrbüz odaya girer...."Musa,Onur, ŞEner! 3 ünüzde hadi yemeğe" der... Güldüm:):):)!
---Gürbüz' e bu kadar laf ediyorum ama adamın gözlerinin mavisini görün, dibiniz düşer!!!!:):)
(Arada bi tarafını kaldırmak lazım :) )
---Bi hafta gittik, gürbüz le nekotin arasında şiddetli geçimsizlik baş göstermiş....mesela gürbüz ün akşam saat 10 da uyuması sorun olmuş....şaşırdım:)
---Gürbüz voleybol maçını izlerken, o kadar kıza bakcağına ettiği laf...." Lan olum hakemin kıyafeti ne güzelmiş dimi:) "
---Gürbüz circir olmus.... Hep birlikte ona gecmis olsun diyelim:) P.s: gürbüz ün özel izni alinmistir..
---Bi gece saat 12 gibi gürbüz’ün iletisi….onuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrr hadii eve gec olduu artıkk bak hastasınn sennn
---Gürbüz insanı, adama Haktan sevgisini ince ince aşılar....:):)
---alkolün gürbüz e olan yan etkilerini inceliyceZ bu gece...
      Moş: gürbüz şu kavunu uzatsana abi?
      Gürbüz: bu cinsi uzamıyo ama dur bir deniyim uzıycak mı?
---Gürbüz alkolde eşik seviyesini aştı.... ya ingilizce konusuyo, ya mersince...;)
---Gürbüz evdeki akvaryuma rakı dökmeye çalıştı....rakı balık yaparız diyo:D
---Gurbuz 'ün son durumu.....:):):)
    Tüm Facebook aleminin önünde 101 oyununda beni madara ettiklerinden dolayı Onur Sener ve özgür Necati öz den özür diliyorum.... sevgili kuzenim deniz õzkan tüm benligiyle savaşmış olsa da yine de hiç bir şey beceremediğim için ondan da özür diliyorum..... kamuoyuna duyurulur....
---Gürbüz o ses yarışmasına katılacağı şarkıyı seçmekte zorlanıyor...:) bu nasıl bi iskencedir:/
---Gürbüz gene coştu....murat boz dan hiçbirşeyi eksik değilmiş:/
---Görkem: gürbüz allah belani vermesin, hepimizi bozdun:)
---gürbüz'e sormuslar: müzik senin hayatında nerde? Cevap: müzik her yerimde, ilk sünnetimde başladı, judo takiminda arkadaşlarla söylerdik, sağ bek oynarken mersin idman yurdunda söylerdik...sevdiğim sanatçılar haktan, özcan deniz, niran ünsal, nerde sarapci varsa onlar işte....:)
---bizim evde düellolar 3 kişilik...gürbüz vs o ses yarışmacıları..:
---Gürbüz'ün bir saat süren telefon konuşması üzerine her iki kulağı kıpkırmızı olunca kombiyi kapatıp gürbüzle ısındık...her eve bi gürbüz lazım:)
---Biranın tamamı bittikten sonra ya ben bu birayı sevmedim diyen insana gürbüz denir;)
---Bi birayla eve disco topu almaya karar veren insana tabi ki gürbüz denir:)
---Eci: osman ne kadara aldin arabayı?
    Oscar: 40bin!
    Eci: yürü beeee
    GÜRBÜZ: Niye yürüsün araba almış!!!
---Eci: Onur mantar yicen mi?
    GÜRBÜZ: yok o yemez, ayağında var zaten!
 ---Gürbüz ün lugatına yeni kelime girdi..."düdüklü tencere".....ilk defa duymuş gibi şaşırdı ya adam!!!
---Sonra da dedi ki gürbüz efendi..."futbol maçı mi oynuyoruz ki düdüklü tencere olsun yaaaaooouuuw".....allahim sen bizi koru!
----Ben gürbüzümün hangi halini,ben gürbüzümün hangi halini,ben gürbüzümün hangi halini,ben gürbüzümün hangi halini,ben gürbüzümün hangi halini,ben gürbüzümün pembe boxer lı halini severim.....:)

Hiç yorum yok: